Data e postimit: 2018-05-09 13:54:56
Lexime: 2557
Deshmoret e liris
Lloji: Tregime erotike
Tema: Deshmoret e liris
Autori: Blerta Shurdhani
Shkolla: Dy deshmoret
Klasa: 7 (VII)
Qyteti: Ferizaj
E-mail: avdush29@hotmail.co.uk


Kush i doli trim tokes se d heute
Kush e ndoqi rrugen e Skenderbeut

Kush e dha jeten e lir te jetojn
Muhameti e Rexhepi deshmoret ton

Ne Jezercin legendar
Po lUftojn trimat Shqiptar

Lufton kelota e sakizat
Park u ndal I sulmojn privat

Nisi lufta flak e z jarru
Hidhen trimat si luan

Therret Rexha perpara shok
Prin Muhamedi tok me shokin

Gjoksin bjeshk kesulen mbi sy
Luftojn trimat per lori

Tubon trimat therret kushtrimI
Ejani shok ta japim betimin

Per armikun meshir mos t'kemi
Mos t'korisin fis e far

Kush eshte trim e kush esht djal
Zot atdheut per me I dal

Po pyet nana ku e kam djalin
A thua djali ku me ka mbetc

Bashk me krismat e pushkave tona
Bashk me shok ai dha jet

Mbahu nen behu krenari
Mos lotoni me per bijt

Sepse pushka e mallkuar
I qelloi bri per bri

Gjaki I tyre u beft drit
Qe luftuan per ket tok

Me lulkuqet e lir is
Ne perher do I kujtojn




Lavdi trimave legjendar

Vepra te ngjashme
Autori: Katana Gacaferi · Lloji: Poezi personale · Tema: Per heroin Agim Ramadanin
Pse nxen dielli lart mbi male Atje jane trimat n'Koshare Jane qu trimat e jane betu Per KOSOVE dojne me luftu. Djemt e forte trima t'vertete Eshte Agimi me shoket e vet 9 prilli ne histori Qe u m'posht "shtriga" serbi Luftuan trimat n'bore ...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: anton harapit · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi per 70 vjetorin e clirimit
shqiperi ,o balle sterralli oh sa shume qe te qesh buza shkriu bora lart tek mali celi ,lulkuqja tek fusha 70 vjete e lire moj e kuqja permbi shoqe me ata djemte e mire roberine nga supet hoqe per trimat qe derdhen gjak le te dridhet edhe guri t...
Autori: ANton · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiperia
shqiperi ,o balle argjendi o sa shume qe te qesh buza shkriu bora lart tek mali celi ,lulkuqja neper fusha 70 vjet shqipri e lire me e mira ti nder shoqe me ata djemte e mire roberine nga supet hoqe per trimat qe derdhen gjak le te dridhet edhe g...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Komandanti Legjendar Kush ia nisi luftës i pari Me vëllazni Adem Jashari Se tremb serbi Se tremb mali Kosovës jetë ai ia fali Ballë për ballë shumë luftoi Armatim shumë barte Se ndali as acari As bora e...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidja po këndon Kush asht trim e kush asht djal Per me zan Saiden ne mal Safet Gashi ndodhi trim e ndodhi djal Dhe e zu Saiden ne mal Per flok po e terhe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Prekazit Legjendarë Po kërcasin pushkët dhe topat Automatikët dhe mitrolozat Prekazin e kanë rrethu Po trimat e trimëreshat Nuk janë dorzu Kanë luftu si Mic Sokoli E gjithë bota është ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: Besalb Kërçuku · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 Vjetori i Shqiperise
100 vjetori po afron… I madh e I vogel po gezon Qe nga lashtesia e gjer me sot Trimat qe rane per liri do te kujtojne. Cdo pellembe te tokes shqipetare, Trimat me gjak e lane. Trima te shumte ka nxjerre kjo toke E me gishta ti numeroje, perser...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com